If eye surgeons did you how barbers do.

I had a barber forget he was cutting my hair, that phone conversation musta be immaculate.
Music
Oddwin - 19

жүктөп алуу

Көрүүлөр
4,866,298

Жорумдар

  • you know you gon be played when the EYE DOCTOR is wearing GLASSES

    ee11 саат мурун
  • 1 year aiversery

    Orrinfinity and BevaughnOrrinfinity and Bevaughn13 саат мурун
  • 0:00 “yo, im here for the interview”

    -insert funny and original joke here--insert funny and original joke here-14 саат мурун
  • lol this is hilarious!!!!! I'm officially subscribed. just discovered your channel.

    Khalifah KushKhalifah Kush20 саат мурун
  • 1 year ago today

    RoyalToonzRoyalToonz23 саат мурун
  • Man my barber be eating going on smoke breaks WEED and talking to every customer stopping n shit then expect a tip🤔🤣

    What it DO? ??What it DO? ??Күн мурун
  • gay

    RaventhawRaventhawКүн мурун
  • I see i totally can see I just forgot how to see

    Something is rising And its not the shield heroSomething is rising And its not the shield heroКүн мурун
  • The sound of the eyes hitting the ground 😂

    QuanQuan2 күн мурун
  • “Oh, oh I’m good? Oh aight.”

    MaselisserMaselisser2 күн мурун
  • *Oh No I’vE mAdE iT wOrSe*

    SimplyAsianSimplyAsian2 күн мурун
  • 0:01 this how barbers in today’s world wear their masks

    Abhinav CheedellaAbhinav Cheedella2 күн мурун
  • Omg lmao

    MaGiiCx305MaGiiCx3052 күн мурун
  • Dentists dont dO THAT?

    WhitneyWhitney3 күн мурун
  • I messed up! Eye messed up!

    j supermillerj supermiller3 күн мурун
  • 0:32 "I'm just tryna look good" I think you mean well

    Andrew NairnAndrew Nairn3 күн мурун
  • He padded the chair twice 😂🤣

    Carlos McCormickCarlos McCormick3 күн мурун
  • Why is this title so hard to read

    VapoRizeVapoRize3 күн мурун
  • Man got poke in both eyes and not even feel pain from it.

    JellyJelly3 күн мурун
  • Jesus loves you.

    JJ3 күн мурун
  • What?

    CeleryCelery3 күн мурун
  • I gotta say, I didn't see that coming

    Lucas FariaLucas Faria3 күн мурун
  • 1938 barbers are offended

    KENIEEE eeeKENIEEE eee3 күн мурун
  • 2:03 - the second "I messed up" is my favourite part of the video lol

    Feizaan BashirFeizaan Bashir3 күн мурун
  • This is so retardedly funny 🤣🤣🤣🤣

    The Kickboxing CommunityThe Kickboxing Community3 күн мурун
  • Eye Surgeon with glasses

    Kennito De Van GavaniKennito De Van Gavani3 күн мурун
  • Title suggestion: "Worst situation ever"

    AK IsmailAK Ismail4 күн мурун
  • OOOHHHH NOOOOOO always gets me

    Phantom XPhantom X4 күн мурун
  • The ohh noo is so funny😂😂

    DB THE GOATDB THE GOAT4 күн мурун
  • Got me laughing at 12:48 in the morning

    HN LongHN Long4 күн мурун
  • Who the fuck has eyes surgery regularly?

    Domingo GarzoriaDomingo Garzoria4 күн мурун
  • Sharp eye kiddo.

    Blitz BeatsBlitz Beats4 күн мурун
  • little dus he know that he needs that face mask in 2020

    MaD_SniipezzMaD_Sniipezz4 күн мурун
  • Man I knew this would happen 😳

    Priscilla JimenezPriscilla Jimenez4 күн мурун
  • Bro... I was considering cross linking for my Keratoconus. You convinced me. I’m not going. And they can’t make me. 🤣🤣😭😭

    Lisha KJLisha KJ5 күн мурун
  • 😂😂😂

    StefStef5 күн мурун
  • The fact it makes a sniping sound like he's using scissors is hilarious

    theforoumfurrytheforoumfurry5 күн мурун
  • Speech 100

    McBossBrineMcBossBrine5 күн мурун
  • When face masks wasn’t a thing lol

    bryson robinsonbryson robinson5 күн мурун
  • Who else got randomly recommended this?

    C2SAVC2SAV6 күн мурун
  • Eye surgeon: “so you’re getting your eyes done”

    Gabe PutthoffGabe Putthoff6 күн мурун
  • Damn I fucked up we gotta go blind

    &rick&rick6 күн мурун
  • Bruh I’m 🤣 🤤

    Jay PremaJay Prema6 күн мурун
  • Caleb wearing masks before it was even a thing.

    Carlos ArenivasCarlos Arenivas6 күн мурун
  • So he just gon leave a blinded person in his office???

    The AViatorThe AViator6 күн мурун
  • He wore a mask before it was cool

    CapeTown4EvaCapeTown4Eva6 күн мурун
  • Barber: "He won't notice. He can't see" The other guy: "'I've gone through a deep hole of darkness, ever since I was 21."

    Obinna ObiwumaObinna Obiwuma6 күн мурун
  • so many details " I'm just trynna look good, you *SEE* what I'm sayin?"

    Nate watsonNate watson7 күн мурун
  • Those are some powerful painkillers.

    Inky SplatersInky Splaters7 күн мурун
  • Omg this video

    Vic LaranjaVic Laranja7 күн мурун
  • “Oh ok ok “ I’s like barbershop hair salon lingo I love it

    Coder BabeCoder Babe7 күн мурун
  • I will never see an eye surgeon.

    BvbblesBvbbles8 күн мурун
  • You missed the opportunity to respond to "I see" with "I don't". Or wait even BETTER: "No, Eye don't see"

    Alex SalibaAlex Saliba8 күн мурун
  • That's why u should use bluetooth earphones while doing eye surgery...🙂

    Swatantra Kumar GuptaSwatantra Kumar Gupta8 күн мурун
  • I'm just tryna "LOOK" good u know what I'm saying

    Reservoir HeadReservoir Head8 күн мурун
  • “OH NO”

    J RobotJ Robot8 күн мурун
  • How did he not notice that his eyes were snipped clean off?

    J RobotJ Robot8 күн мурун
  • Bro lmao hahahah that was too funny

    Keearies HawkinsKeearies Hawkins8 күн мурун
  • "I don't wanna have to wear something on my face all the time" Well, getting surgery isn't gonna help with that in 2020...

    Q - TekQ - Tek8 күн мурун
  • Come on guys, how did you not SEE that coming.

    1fastfuk1fastfuk8 күн мурун
  • Didn’t even think about why the mask was on at first. Then I saw this is from before Covid.

    M MM M8 күн мурун
    • Many doctors uses this mask for decades before covid-19 it's not like new thing.

      Help me reach 100 subscribes.Help me reach 100 subscribes.8 күн мурун
  • *AYO* ....when he said I’m tryna look good that hit me🧖🏾‍♂️. Like he’s wants to look good to other people and.... *HE ALSO WANTS TO SEE THROUGH HIS OPTICAL NERVE WELL* truly a genius

    ALEXALEX8 күн мурун
  • The eye surgeon had a mask on lol

    O WalshO Walsh8 күн мурун
  • Why does this hurt looking at

    Just KorbiiJust Korbii8 күн мурун
  • Anybody else eyes get watery when they see those drops hit

    Jake WJake W8 күн мурун
  • kgcode.info/stream/oXqwac9_pMmgon8/video.html

    Rizzo SphynxRizzo Sphynx8 күн мурун
  • Wait, they usually aren't like barbers? I guess I know where I lost my left eye now then.

    Emanuell LuxEmanuell Lux9 күн мурун
  • I like ya organs g

    Rozzers YTRozzers YT9 күн мурун
  • "What style we going for?" "You know, just a little chip chop chop."

    Zekie LZekie L9 күн мурун
  • The puns......bruh

    ElusivEnigmaElusivEnigma9 күн мурун
  • lol

    Kayla HarrisKayla Harris9 күн мурун
  • Yeah this true

    Delta CompanyDelta Company9 күн мурун
  • Caleb Thank you so much! You always make me cry in tears 😭 brightens up my mood and day! Your content is hilarious!

    Off timeOff time10 күн мурун
  • Idk what's funnier the eye surgeons reaction or the fact that Caleb didn't feel both his eyes get cut out💀💀

    The Grey Jedi YTThe Grey Jedi YT10 күн мурун
  • 🤣🤣🤣👀🩸

    Peace, Love & Artistry LifestylePeace, Love & Artistry Lifestyle10 күн мурун
  • If hes such a good surgeon why does he wear glasses

    ThePointlessBox_ThePointlessBox_10 күн мурун
  • If I walk in for LASIK and the doc is wearing glasses I ain't trustin a word he says.

    The Cackling GoblinThe Cackling Goblin10 күн мурун
  • "The taste of medical malpractice"

    It's ChristianIt's Christian10 күн мурун
  • “Can I open my eyes?.....MY EYES NOOOOO NOOO”

    ZenithHPZenithHP10 күн мурун
  • Shoutout ocean wisdom on that beat at the end there. Tiptronic is pure flame🔥🔥

    isaac mcguinnessisaac mcguinness10 күн мурун
  • Genius

    DevanshDevansh10 күн мурун
  • the delivery of "ooohh nooo, i made it worse" was MASTERFUL

    Henry-BartHenry-Bart11 күн мурун
  • 😂😂😂😂

    Warren GWarren G11 күн мурун
  • Dont go to no eye doctor wit glasses rule #1

    SwishMar 030SwishMar 03011 күн мурун
  • it's all fun & games until you realize the surgeon has tourettes:"Cut eYe sHiiiT fUck daMn sCissorS sLip!"

    John JohnJohn John12 күн мурун
  • There go that noise again

    Syayre KylesSyayre Kyles12 күн мурун
  • When you get that doctor to perform the surgery for the low low

    Jsea's PhotographyJsea's Photography12 күн мурун
  • You didn't SEE that one coming, did ya 👽

    MCU freakMCU freak12 күн мурун
  • This more scary than most of these horror movies now and these days

    WhatIsTimeWhatIsTime12 күн мурун
  • Was funny tho

    Sammy RigbySammy Rigby12 күн мурун
  • I know this feeling because my dad is a barber 💈

    kingdripkingdrip12 күн мурун
  • Lmao

    Dustin MorrisDustin Morris13 күн мурун
  • LMAO

    Adam WallaceAdam Wallace13 күн мурун
  • Hahahhahhahahahahah

    Edbert Novalen GiovanoEdbert Novalen Giovano13 күн мурун
  • Why was I too scared to watch this for weeks? This is hilarious!

    ZeldaSnake300ZeldaSnake30013 күн мурун
  • Spot on

    Mego's HideoutMego's Hideout13 күн мурун
  • And this is why I don’t go to Barbers... idek how many times their Dumb Carekess Asses Cut the Shit Out my Ears with them clippers... like damn ya’ll got like a Ear Bleeding Fetish or some shit

    KzukiOdenTheChadKzukiOdenTheChad13 күн мурун
    • THAT IS WHY IM SO SCARED TO GO TO MY BARBER! LIKE ACTUALLY

      cjbsenko senkocjbsenko senko12 күн мурун
  • "Yeah, gimme that Stevie Wonder look" -_-

    Gabriell PovessGabriell Povess14 күн мурун
  • When i saw that eyeballs my ball were tighten

    ANIMATION PARKANIMATION PARK14 күн мурун
  • It was a joke but I still felt sick when the eyeballs fell 😂

    DMFDMF14 күн мурун